Of liever direct iemand aan de telefoon? Bel +31(0)10-302 02 88!
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
De opstapplaats is Parkhaven tegenover de Euromast. De rondvaartboot vind je naast de Pannenkoekenboot. Er is voldoende parkeergelegenheid op de Parkhaven en ook met het openbaar vervoer is de Parkhaven goed bereikbaar. Meer informatie over de bereikbaarheid vind je hier.
Een ticket reserveer je gemakkelijk via deze website. Je kunt tickets ook kopen bij de vertreklocatie op de Parkhaven. Combinatietickets kun je alleen online reserveren en betalen.
Er is geen mogelijkheid tot restitutie bij het annuleren van tickets, bij het verminderen van het aantal personen en bij te laat komen. Het verplaatsen van tickets naar een andere datum is mogelijk tot 5 dagen voor de vaart. Dit kan telefonisch of per e-mail.
Nadat je de tickets hebt betaald, krijg je direct een e-mail van ons. Deze e-mail is je entreebewijs voor de rondvaart. Je hoeft het ticket niet te printen. Als je combinatietickets hebt geboekt, dan dien je het ticket wel te printen als entreebewijs voor de andere activiteit.
Aan boord is een bar waar je drankjes en snacks kunt bestellen. Deze zijn niet inbegrepen in de entreeprijs. Aan boord kun je met PIN of credit card betalen (we zijn cashfree).
Wij raden je aan om de auto te parkeren op de parkeerplaats bij de Parkhaven. Dit is de dichtstbijzijnde parkeerplaats en hier geldt betaald parkeren.
Er zijn drie invalidenparkeerplaatsen op de Parkhaven onder de Euromast.
Aan boord gaan in een rolstoel of met rollator is mogelijk. De boot is rolstoelvriendelijk en er is een speciale rolstoellift.
Er is een dames- en herentoilet aan boord.
Het is niet toegestaan om dieren mee te nemen.